Jumble in my head

DSC001731

Lubię jesień. Oczywiście tę pierwszą część, bo później jest okropnie szaro buro. Kiedy świeci słońce i pada na kolorowe liście to robi się trochę, jak w bajce. I mimo problemów, które mnożą się w magiczny sposób, chciałoby się trochę tego spokoju wziąć dla siebie.

Zawsze chcę tyle zrobić, osiągnąć, ale czasami brakuje mi celu. Niby wiem, co lubię, czemu chcę się poświęcić, a nie umiem. Czy to znaczy, że to jest nie dla mnie? Skąd mam mieć pewność, że to jest to, czego naprawdę pragnę? Jest tyle możliwości, tyle opcji. Nie sposób jest dokonać jednego wyboru i być przekonanym, że to jest TO. Może ja nie umiem. Chciałabym po prostu usiąść i zrobić, co do mnie należy. Zamiast tego w mojej głowie kłębi się milion myśli. Jedna wyklucza drugą, a trzecia wprowadza zupełnie inny wątek. Chciałabym spokoju. I chociaż na zewnątrz, tak ładnie, że tylko wziąć herbatę, otulić się kocem i czytać, odpoczywać, marzyć, to  ja zamiast tego mam w sobie nieskończone pokłady niepokoju. Czy naprawdę każdy umie być sam ze sobą?

DSC001841

DSC001702

Skomentuj

