Silence

Processed with VSCO with f2 preset

W niedzielę pojechałam z rodziną na działkę. Była piękna pogoda. I cisza. Już od jakiegoś czasu okropnie mi przeszkadza szum Warszawy. Niezależnie od pory dnia cięgle go słychać. Zauważyłam, że przez to nie mogę po prostu odpocząć. Zamiast tego zajmuję się milionami rzeczy (czytaj siedzę na telefonie lub laptopie), i w efekcie jestem jeszcze bardziej zmęczona. Człowiek to czasami głupi jest, sam sobie utrudnia życie. Ale kiedy wyjedzie poza miasto, gdzie jest sam ze sobą, może spokojnie odetchnąć i wszystko samo jakoś się układa.

Processed with VSCO with f2 preset

A przechodząc do stroju…to uwielbiam espadryle. Te oto kupiłam kilka dni temu zupełnie przypadkiem. Natknęłam się na nie w jakimś supermarkecie. Nie przekonały mnie od pierwszego wejrzenia, ale od drugiego to i owszem 😉 A konkretnie, od kiedy je przymierzyłam. Super wyglądają na nogach, a krzyżujące się paski i wycięcia po bokach, wyszczuplają nogę. Dodatkowo są trochę wyższe z tyłu, dzięki czemu, jak się w nich długo chodzi to nie bolą pięty (co niestety jest częste przy klasycznym modelu espadryli, które są całkowicie płaskie). Nowością jest też bluzka. Zastanawiałam się nad jej kupnem, bo jest w 100% w poliestru, ale jej wzór i krój mnie przekonały. Na razie jestem bardzo zadowolona, zobaczymy, jak się będzie sprawowała przy większych temperaturach.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Teraz lecę się uczyć, bo niestety ciężkie czasy nadchodzą dla studentów i trzeba się pouczyć. Do usłyszenia w następnym poście 🙂

Skomentuj

